onsdag 28 september 2011

Det pickar i magen..

I några dagar nu har det "pickat" lite långt ner i magen på vänster sida. Det är på kvällarna när jag gått och lagt mig som jag känt det. Kan inte säga med säkerhet att det är den lilla jag känner av, det kan ju lika gärna vara luftbubblor.. eller?

Rikard somnade med handen på min mage igår natt, och självklart efter han somnat tyckte jag det började kännas mer. Typiskt! Hoppas det blir tydligare snart för nu längtar jag faktiskt efter en rejäl spark! Då kanske man kan bli lite lugn också. För oroa mig fortsätter jag att göra, hela tiden! Om något skulle vara fel nu så vet jag inte vad jag skulle ta mig till. Men imorgon ska jag träffa en läkare (äntligen) och prata om mina mediciner och huruvida jag ska fortsätta med dom eller ej. Sen har jag en träff med överläkaren på MVC också nästa vecka. Ska bli intressant.

Vecka 20+5 är jag i nu enligt en "uträknare" på growingpeople.se, men jag tror inte det är riktigt samma enligt barnmorskan? Ska kolla upp det nästa vecka när vi ska dit. Känner mig fortfarande lite vilsen i hur man räknar egentligen.

Jaha. Nog för denna gång.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar