torsdag 25 augusti 2011

Jag lovar, ingen bryr sig!

Idag är ingen bra dag. Jag är fruktansvärt irriterad. Det kan bero på den dåliga sömnen i natt, jag vet inte. Hur som helst så stör jag mig så jag håller på att DÖ på folk på facebook som uppdaterar sin status hela tiden. När dom druckit kaffe, när dom ska dricka kaffe, när dom städar, när dom har städat. När dom ska gå och lägga sig, när dom går upp på morgonen. Jag kan bara inte förstå varför man vill informera världen om detta? Tror man att någon bryr sig? Jag kunde i alla fall inte vara mer ointresserad. Jag kommer ihåg förra vintern när kräksjukan härjade lite varstans. Då kunde jag läsa om varenda spya barnen till facebook-mammorna lagt av. Verkligen supermysigt och jätteintressant. Not.  Jag kan absolut ta att man uppdaterar lite då och då, det gör jag ju själv också. Men just det där vardagliga tjatet är så fruktansvärt jävla bläääääääärk så jag vet inte vad jag ska ta mig till.

Jaja. Nog om facebook.
Idag har jag gjort färdigt min första skoluppgift till svenskan. Annars står inget direkt på schemat denna dag. Kanske åker till Hovshaga och hämtar hem Gubbe. Det regnar ju ändå ute så..
Något måste jag nog sysselsätta mig med i alla fall för oron tar snart knäcken på mig. Oron för bebis alltså. Är så rädd att något är fel. Även om vi fick höra hjärtljuden förra veckan vet vi ju inte att allt är som det ska. Det får vi inte veta för än nästa fredag, och det känns som en hel evighet dit. Rikard är helt lugn. Det gör nästan att jag oroar mig ännu mer. Gah! Blir galen. Men jag vågar inte ringa och be om ännu en tidigare tid, dom kommer ju tro att jag är helt knäpp. Får stå ut till nästa fredag helt enkelt.

Förövrigt repeatar jag magnus uggla - pissfittor nu, den är så jäkla bra! Den ger mig världens glädjerus i hela kroppen! Kunde inte hitta en låt som passar bättre när jag är irriterad. Måste bränna ner den så jag kan ha den i bilen så jag är beredd inför nästa parkeringsbot. ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar