tisdag 23 augusti 2011

Att blogga

Jag är verkligen inte typen som bloggar, och jag lovar att jag kommer känna mig dum när jag går tillbaka och läser hur och vad jag skrivit här. Det här med skrivning är liksom inte min grej. Att prata är en helt annan sak, DET kan jag, fråga vem som helst som känner mig ;) Så varför skaffar jag mig då en blogg? Jag har funderat på det länge faktiskt, och sen jag blev gravid har behovet av att få "skriva av mig"  blivit extremt stort. Det är så otroligt många tankar och funderingar som far omkring i skallen och för att jag inte ska trötta ut mina kära vänner alldeles för mycket kanske det kunde vara till hjälp med en blogg. Har suttit en stund nu och försökt mig på en vettig design här men det var inte det lättaste. Hoppas jag kommer in i det snart så jag kan bättra på den lite. Tills vidare får den se ut så här. (kollaget överst på sidan är gammalt btw, ska fixa ihop ett nytt lite mer "aktuellt" nån dag.)

Detta får räcka för denna gång! Nu tog skrivet slut.
På återseende! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar